Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetés és szállítás

Fizetés és szállítás

1, Fizetési módok Magyarország területén és külföldről

Könyv, csomagküldés esetén:

  • online bankkártyás fizetés a Barion-on keresztül
  • PayPal
  • utánvét
  • átutalás

Rendezvény esetén:

  • online bankkártyás fizetés a Barion-on keresztül
  • átutalás

Átutalás

Amennyiben a banki átutalás fizetési módot választja, úgy az adatlap kitöltése és a megrendelés beküldése után egy megerősítő emailt fog kapni, melyben elküldjük az átutaláshoz szükséges adatokat.

A kedvezményezett: Lukács Zoltán Gábor e.v.

Számlaszám: 10401055-50526872-53851001 (K&H)

Nemzetközi számlaszám: IBAN HU19 1040 1055 5052 6872 5385 1001 (K&H)

Kérjük, hogy a megjegyzés rovatban tüntesse fel azt az információt, amit a visszaigazoló emailben kérünk. A számlát az átutalás beérkezését követő 5 munkanapon belül állítjuk ki és küldjük el elektronikus úton a megrendeléskor megadott email címre. Átutalásos fizetési módnál, rendezvényre jelentkezésnél akkor tud részt venni a rendezvényen, amennyiben átutalása a rendezvény megkezdése előtt beérkezik hozzánk, azaz amennyiben már jóváírták a bankszámlánkon.

Online bankkártyás fizetés

Online bankkártyás fizetéshez a Barion szolgáltatását használjuk, ahol a Megrendelő a Barion rendszerén belül adja meg a bankkártya adatokat, a Szolgáltatónál (Lukács Zoltán Gábor e.v., 1036 Budapest, Kolosy tér 1/B 4/1, adószám: 77038625-1-41, nyilvántartási szám: 39562926) nincs eltárolva és nincs hozzáférése az adatokhoz. Bankkártyás fizetés esetén, a számlánkon történő jóváírást követő 5 munkanapon belül állítjuk ki a számlát és elektronikus módon küldjük a rendeléskor megadott emailcímre.

Amennyiben ön a vásárlásnál a „Megrendelem”, „Jelentkezem”, „Kérem”, „Megvásárolom” gombra kattint, ön tudomásul veszi, hogy a rendelésének elküldése fizetési kötelezettséget keletkeztet az ön számára. Rendelésének elküldésével ön kijelenti, hogy a Szolgáltató a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítését 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § (2) pontjában foglalt határidő lejárta előtt kezdje meg.

Megrendelésének megérkezését követően a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolást küld önnek a megrendeléséről, elektronikus formában, a rendeléskor az ön által megadott email címre. Amennyiben ez a visszaigazolás 48 órán belül nem érkezik meg önhöz, úgy ön mentesül az ajánlati kötöttség és a szerződés kötelezettségei alól.

Megrendelő elfogadja, hogy a Lukács Zoltán Gábor e.v. által üzemeltetett weboldal felhasználói adatbázisában tárolt bármely, a vásárlás során a vásárló által megadott adat átadásra kerüljön a Barion (cím), mint adatkezelő részére. Az adattovábbítás célja: a fizetési tranzakció megvalósítása, felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

A Barion részére átadott adatok:

  •  
  •  
  •  

Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik (FoxPost Zrt., székhely: 3200 Gyöngyös, Batsányi János utca 9., cégjegyzékszám: 10 10 020309, adószám: 25034644-2-10). A termék szállítási idejét a weboldal ismerteti a pénztári folyamat során, valamint a visszaigazoló email is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a futárral, aki emailben és sms-ben is értesíti a szállítási időpontról.

Szállítási módok:

  • FoxPost futárszolgálat házhozszállítással online bankkártyás fizetés esetén
  • FoxPost futárszolgálat házhozszállítással utánvételes fizetés esetén
  • FoxPost csomagautomatás átvétel online bankkártyás fizetés esetén
  • FoxPost csomagautomatás átvétel utánvételes fizetés esetén
  • Személyes átvétel

Utánvét

Utánvétes fizetést választva a csomag átvételénél van lehetőség fizetni, csomagautomatánál bankkártyás terminálon, házhozszállítás esetén a futárnál, készpénzben, vagy bankkártyás terminálon. A csomag kiszállítását a Foxpost futárszolgálat végzi, házhozszállítás, vagy csomagautomatás átvétel formájában.

Magyarország területén belül a csomag érkezése a rendelés visszaigazolását követő 5 munkanapon belül várható, azonban a pontos szállítási móddal és költségekkel kapcsolatban a rendelés beérkezését követően, emailben értesítjük.

Három egymást követő sikertelen kiszállítási kísérlet esetén a megvásárolt áru visszaküldésre kerül. Az áru visszaérkezését követően emailben felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval, az áru átvételének sikeres lebonyolítása érdekében.

Személyes átvétel

Személyes átvételt választva a csomag összeállítását követően emailben küldünk értesítést Megrendelőnek, a megrendelési folyamat során megadott email címre. A csomagot Szolgáltatóval előre egyeztetett időpontban, 10 munkanapon belül van lehetőség személyesen átvenni. Az átvétel helyszíne: Sorslevelek, 1036 Budapest, Kolosy tér 1/B 4/1. Az átvételi időpontot az alábbi elérhetőségeinken van lehetőség egyeztetni: info@sorslevelek.hu, +36 30 970 1611.

 

Az átvétel meghiúsulása

Amennyiben a termék kiszállítása, vagy átvétele a vásárló érdekkörébe tartozó okból a megrendelés visszaigazolását követő 30 napon túlmenően is meghiúsul, úgy tekintjük, hogy a szerződés teljesítése ellehetetlenült, mely lehetetlenülésről a vásárlót emailben tájékoztatjuk. A tájékoztatás követően a terméket a weboldalra, webáruházba újbóli értékesítés céljából visszahelyezzük, míg a termék esetlegesen előre kifizetett vételárának visszautalását legkésőbb a tájékoztatást követő 14 napon belül elindítjuk a vásárláskor használt számlaszámra, vagy kifizető kártyára.